Vi spolar tillbaka och minns 2006 ...

Jag dör lite nu. Jag hittade min blogg från 2006 och jag kan inte annat än att skratta och dela med mig lite av några utdrag till er ... Läs & njut.

"Marie o Jag fikade på donken, eller vi åt glass :P haha. Gott det :) men shiiet dom där killarna har nog alla fall inte någon tv hemma, eller var det vi som inte hade det kanske ;) haha." - 29 Maj 2006

"Var i Visby på dansuppvisning, jätte bra. Sen drog vi en raggartur ner till hamnen och kollade läget. Sen var det donken som gällde, Hamburgare :P haha. Jag, Marie, Elin, Jenny och Fia drog på Fest i F-sund . hihi. Med Fordonsgrabbarna ;) kom typ vid kvart i tio och åkte hem vid kvart i två :P haha. Party! ;) Jennifer & Marie - Ni är dem bästa, love u girls!!" - 3 Juni 2006

"
Hääääääääääääärligt :D hihi. Arton år nu :) känns UNDERBART !!!! Krogen igår :) Dansa och snacka engelska, svenska och norska är vi bra på :P" - 9 Juni 2006

"Då har det varit fest i helgen, en nykter sådan. Men jag hade faktiskt ganska skoj ändån, även om jag ville stanna lite längre, det hade inte alls gjort något. Men nya kontakter har man fått alla fall :) treevligt! Men mamma & pappa var väl inte speciellt glada morgonen efter , eller inte mamma alla fall, hum. störd människa, jag kunde faktiskt inte hjälpa att någon tog min sko, och det är faktiskt saant." - 16 oktober 2006

Jag har tydligen också svarat på några frågor:
Q: Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
A: Att jag inte bodde så när busshållplatsen :P haha!!!


Q: Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
A: haha, big brother, bara för att det inte är kul att titta på...


öööh, whaat? okej?! Jag hittade också detta, kommentarer från två av de bästa.
Och Marieh, minns du vad The BB's stod för?



Kommentarer
Postat av: Marieh

God! Haha det var det roligaste jag sett på länge, och klart du gör - blondebrunettes ;) thats us still <3

2012-01-21 @ 23:33:57
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0