Darling, you know it.

Torsdag. Mina fingrar ramlar över tangenterna och nuddar alla bokstäver utom de rätta. Ryggen har åkt på en riktig smäll, som antagligen och enligt källor kan vara ett ryggskott. BLÄ.. Jag har blivit beordrar att stå på jobbet och även träna. fint. :) Så idag, torsdag, skall jag ta min väska i handen efter jobbet och möta upp min älskling vid gymmet. För nu är det jäklar dags att köra, plus att jag blir nekad fetaost och oliver en hel vecka om jag inte tränar idag (vilket kanske skall tilläggas var mest på skämt, men helt klart värt att anta eftersom jag äääälskar feta och oliver).

I helgen var förresten jag och min fina Micke hemma hos Marieh och Jocke för middag och sen blev det bowling, lyckades dock inte slå min älskling, så går det när man är kaxig.. :P Men bilder kommer, kanske efter gymmet ikväll, håll utkik ;)



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0