En liten fundering till er Stockholmare.


Hej pärlor! Vilken härlig fredag det blev trots allt. Jobbet gick bra, veckan har gått jätte fort! Känns verkligen inte som fredag idag, och jag är super pigg just nu.. Men det blir nog att sova lite tidigt ikväll ändå, kanske inte lika tidig som vanligt man jaa. hehe..


Ett mini-inlägg från tåget kl 16:46:

"Vi har fastnat utanför Centralen. Först var det andra tåg ivägen. Tio minuter senare säger chaffören att det ännu är rött, han vet inte varför, men de har nog spårbrist, så han hoppas att de bli klara snart för här kan vi ju inte sitta.. HAHA.. Jag dör av skratt och alla andra suckar. Ja, ibland kanske det är tur att man inte har kommit in i Stockholms stressen än, för då hade jag nog letat efter närmaste nödutgång, rusat ut på spåret upp på perongen för att inte missa nästa tåg som faktiskt går om TVÅ MINUTER!! haha, nej, Jag är inte elak mot Stockholmare, ibland undrar jag bara varför alla egentligen är så stressade? Nästa tåg går ju om 20 minuter..."

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej, allt bra med dig idag?

Btw, fin blogg!:D

2011-09-16 @ 23:28:01
URL: http://shisaalicia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0