Letting go. Looking Forward. Smiling.

Så min dag började på topp, men nu i eftermiddag föll allt rakt neråt. Har pratat med Gotlandshem, för att bli skitförbannad när han tyckte jag var en tönt som klagade på att jag fick betala 1600 kr för tre små hål vi gjort och sedan också för hål som de förra hyresgästerna gjort. Stå och påstå att köket var nyrenoverat när vi flyttade in, det kan han göra till någon annan, fan vad sur jag blir på sånt.. Sen var det jag som inte borde vara besiktningsman (???), jag vet ju alla fall att borrhål räknas som normalt slitage och inte är något som man egentligen skall behöva betala för! Så sug på den du! Nej, nu ska jag, för att citera min kära far "sluta irritera mig på idioter" och njuta av kvällen, som ser ut att bjuda på bra sällskap och Pizza!  :)


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0