Nothing touches me the way this people do.


Fy vad grejer man samlar på sig med åren! Igår stod vi till efter midnatt och städade lägenheten och idag har jag och mamma stått hela dagen och rensat mina grejer.. Jäklar vilken tid allt tar. Men nu ligger det mesta i kartonger, redo för nya steg i livet. Det roligaste var nog när jag tog fram mina skor, och jag har faktiskt inte alls många par skor, efter en rensning hade jag alla fall 26 st par kvar. Alla fall, pappa höll på att svimma och av mamma fick jag tillsägelse att endast packa ner 2 par för att ha med mig till Stockholm. TVÅ PAR!? Kvinnan måste vara galen.. haha. Det blev alla fall några fler par inför vintern och så..
Men det är tur att jag har er. TACK Mamma och Pappa för ihelgen, ni är BÄST!

Nej, nu ska jag sova! i morgon bär det av till Storstan igen. :)

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0