Update Thailand.


Hallå alla där hemma! Idag har det varit sol hela dagen och vi har inte gjort ett skit! HAHA.. Eller joo, vi har ju varit vid poolen hela dagen, badat och solat. Jätte skönt och äntligen har jag börjat få lite färg.. Lite brunt och lite är rött. Men allt är bra här alla fall.. I morgon skall vi åka på en utflykt som doftar shopping.. Hihi. Problemet är bara att jag måste förhandla med alla… Vilket är sjukt, det är nog det sjukaste med att vara här, när skall man förhandla om priset, när skall man ge dricks och när skall man inte ge dricks.. Haha… men det börjar alla fall komma till oss nu…

Till sist vill jag skänka mina tankar till en familj där hemma.. Vi tänker på er. <3 Och Gumman jag hoppas du vet att jag finns för dig!!


Kommentarer
Postat av: LISA

SVAR: Tackar! Ser att du är där just nu också, soft ;)

2011-03-12 @ 09:49:53
URL: http://blogofmine.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0