De första dagarna i Thailand.


Hallå! Då är vi framme i Thailand, eller det har vi varit några dagar. Men vi har varit alltför trötta för att göra något.. Första dagen blev riktigt lång vi var framme vid hotellet sex på morgonen och fick vänta fram till ett för att få våra rum, så först var vi vid poolen en stund, sen blev det en promenad längs stranden för att titta vad som fanns. Igår blev det en heldag på stranden och jag brände självklar mina fötter, av någon konstig anledning var det den enda kroppsdelen som blev röd.. Hum. Så idag blev det hög solfaktor och skyggan hela dagen. Just nu regnar det rejält så vi fick fly ifrån poolen till hotellrummet.. Det har åskat och regnat varje kväll hittills men som tur är har det varit under tiden vi har varit på hotellrummet och gjort oss i ordning inför kvällen.. Men allt är toppen förutom att jag saknar min Johan väldigt mycket…


Kommentarer
Postat av: Jenka

Åhhh vilka underbara bilder!!!

Tråkigt med åskan men de bnlir säkert bättre snart. :) Håller tummarna att du får en fantastisk vistelse där nere nu! Kom hem SÄKERT!



Saknar dig mitt hjärta!! <3

2011-03-09 @ 15:23:45

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0