Time sometimes travels faster than you want.

Hallå! Min dag är great, har precis fått bekräftelse på att mitt uppdrag förlängs med tre månader. Toppen va! :) Så nu skall jag unna mig ett par skor, om de finns kvar i min storlek! hihi. Bjuder också på fyra tankar/funderingar från dagen samt en bild på mitt senaste köp ... en julklapp till mig själv. :)

* Jag har glömt mina hörlurar hemma - SKIT. Jag som vill lyssna på morgonpasset!!

* Jag måste gå till frisören!! - TIPS NÅGON? Stockholms området såklart!!

*
Träna - shit vilket sug jag har!!

*Kan klockan bara bli fyra så jag får köpa mina skooooor! - Jäklar om de är slut, alla med min storlek! HÅLL ER BORTA FRÅN SKOAFFÄRER!!


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0