Silver.


Jag var inne på H&M hittade denna fina tröja. Jag är förälskad!

NU:
Jag har inte gjort något av det jag planerat för dagen. En diskmaskin startade jag. Sen gick jag loss och rensade ett av skåpen i köket, så nu är det mycket fint och allt skit är borta! SKÖNT! :) Sen har jag fått förlänga min resa till Stockholm och TACKAR Marieh oerhört för att jag får sova hos dem! DU ÄR BÄST SIS! Nu har jag kollat resvägar till tusen och insett att jag är lyckligt lottad som har en GPS i min mobil. Nu blir det lite fika, en kopp thé och någon macka.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Det är SJÄLVKLART att du får sova här sis! Love you!

2011-09-01 @ 00:04:34
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0