Min dag.


Home sweet home. Alla fall för några sekunder till. Sen bär det av till jobbet.. Har varit hemförbi en snabbis för att stoppa i mig lite mat mellan allt. Vi hade ju intervjuer idag, det gick bra, även om jag kom på massor av fler frågor jag skulle ha velat ställa när jag kom hem. Tur att det var okej att skicka ett mail med frågor om vi kom på något.. :)

Jag var förestenn på H&M i morse. varför vet jag inte egentligen, eftersom hela kollektionen hängde i butik redan iförrgår tydligen.. Men jag hade hoppats på att en av klänningarna skulle hänga där och även två par shorts. Men icke.. De fick självklart inte dem till vår butik! Varför vet jag inte, med tanke på hur många som faktiskt stod utanför när de öppnade och när inget av de grejerna som man faktiskt ville ha fanns så gick alla igen.. Men som vanligt skall man väl bo på något megastort ställe för att få tag på något...


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0