Tre dagar i Sthlm.


Fredagen började på Wayne´s coffee med världens godaste macka. Kändes som vi satt där i timmar och pratade.

Världens bästa Marieh.


På Lördagkvällen åkte vi in till Götgatan och gick på denna restaurang, jätte mysig. Med världens goaste mat, enligt min åsikt. Bilden är lånad av Marieh.


Visst ser det gott ut. Det var fläskytterfile på spett med klyftpotatis och tsatsiki. Jag och Marieh drack ett super gott vin medan Jocke njöt av en öl. Tyvärr fick Marieh en flaska i ansiktet. :/ Och jag tog dum som jag är inte ett nytt kort.

Jag & Marieh tillbringade alla fall våran tid på Götgatan, i Kista och på Skärholmen. Åt världens goaste och största hamburgare i Kista & shoppade som tokar.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0