Ett tips från en vän.


Jag är egentligen helt död, efter kvällens jobb. Massa krångliga frågor, men förhoppnings leder det till något i slutändan.. Jag tänkte passa på att tipsa om en grej jag testade igår, tack Jennifer för toppen tips. :)
 
& så till tipset för frisk och ren hy.

Du behöver:
En citron, socker och en bomullstuss.

Först sköljer man ansiktet med varmt vatten för att öppna porerna. Sedan pressar man citronen över bomullstussen och strör på lite socker. Sen är det bara att skrubba.
& jag måste säga att man känner sig så otroligt ren efteråt. Ett helt otroligt bra tips som jag verkligen rekommenderar er att testa.

Ni kan läsa en bättre version hos Jennifer då min är väldigt förenklad.
Hon har även endel andra bra budgettips.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Tack!!



Bra tips till ansiktet, det ska jag testa:)

2010-11-03 @ 08:13:10
URL: http://frideborgs.blogg.se/
Postat av: jenka

Vad roligt att du gillade det :D så jäääkla bra med citron alltså!!! man känner sig som en babyröv efteråt. haha



:D haha

Postat av: Jenka

En sak till, får man det i munnen smakar det bara gott!! :D haha


Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0