Ett plus & Ett minus.

Jag är trött, men det hindrar en inte från att jobba ikväll. Plus att det är en bra dag idag, jag fick VG i både Arbetsrätten och Ledarskapen. :)
Annars händer väl inte så mycket, det vanliga i alla-lägger-sig-i-andras-liv staden, och allt blir alltid hundra gånger större än vad det som egentligen sagts. Vilket SUGER! & inte blir det bättre att det är fylla inblandat och folk pratar om saker som de har fått hört från någon, som hört det från någon, som hört det från någon. Ja, ni vet väl hur viskleken funkar och hur överdrivet allt blir när det väl når personen det handlar om. SUCK säger jag bara. Men vad skall man göra då?


Kommentarer
Postat av: My Beauty Secrets

tyvrr tror jag inte att de själva är pinsamma utan de tycker nog mest att de är coola som får vara me di programmet och de lever ju i den där världen till vardags. Men tyvärr tycke rjag synd om föräldrarna som låtit de ske !

2010-11-09 @ 18:30:24
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: My Beauty Secrets

vem var det som åkte ut igår? jag såg bara en stund, fattade inte ens att det var någon som skulle åka ut i varje avsnitt :)

2010-11-09 @ 21:46:54
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: My Beauty Secrets

jaha okej då är jag med ! jag får nog gå in på svt play och kolla hela programmet trro jag :) får verkligen hoppas att d elär sig något av de där..

2010-11-10 @ 08:37:10
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0