En bra & spännande dag.

Idag har jag nog börjat den mest spännande kurs jag tror att jag någonsin kommer att läsa. Nämligen Juridik för småföretagare. Den är ju egentligen ganska lika handelsrätten förutom att den är praktisk istället för bara teori. Vi skall alltså utifrån vissa förutsättningar "starta" ett eget Aktiebolag. Vi kommer alltså att få gå igenom alla papper som skall fyllas i, göra en affärsplan och till och med ha en presentation för banken och en riskkapitalist. Så ungefär som draknästet, vilket kommer bli enormt spännande. Även om det kommer bli mycket jobb så är det något jag ser framemot enormt mycket.. 

Nu skall jag försöka lista ut hur man lägger ut en video på bloggen så att ni får se teasern.  


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0