Shopping.


Åh, vilket underbart väder. Har promenerat på Visbys gator idag. Nu börjar alla uteserveringar att fylla upp gatorna. Det ser så mysigt ut. Alla fall har jag varit i skolan på morgonen, vi hade genomgång av våra uppsatser och det känns skönt. Nu skall jag bara skriva klart resten. Sen skulle jag hem var tanken. Jag hamnade på La Vié för att se om våran tavla fanns kvar, vilket den gjorde så den skall jag köpa nästa månad. Kanske. Sen blev det bara att jag gick vidare, det var ju så fint väder. & inte nog med det så gjorde underbara Jenka mig sällskap. Så det blev tre timmar på stan. Men jag handlade bara nödvändiga saker, allt annat som jag såg som jag bara vill ha. Så sa jag till mig själv att "Nej, jag skall tänka till i morgon om jag verkligen behöver den." Så det blev bara denna ansiktskräm och shampoo. Plus lite grejer till såret. Rosetten är den jag köpte igår.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0