sömnproblem.

Jag är förvirrad. Kan inte sova för att tankarna och stressen håller mig vaken. Pluggande går verkligen långsamt framåt och jag känner att jag bara har ordentlig tid åt en av mina två tentor. Det är tur att jag får ha med mig alla böcker på den andra, annars hade det nog inte gått så himla bra. Så istället för att sova skall jag nu sätta mig och läsa igenom min uppsats en gång till. USCH och FY vad jag är nervös för att lämna in den. Jag vill verkligen klara den här kursen och det känns som att jag kommer gå under om jag inte gör det. sjutton. Så som jag har kämpat tycker jag att man borde vara värd det, men med lärare som inte bryr sig om att handleda en till ens godkänt så känns det ganska jobbigt. & i morgon skall jag upp halv åtta och sätta igång med pluggandet igen, får se hur det går med tanke på sömnproblemen. :(


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0