Det är Robin Hood jag vill ha.


Vi är tillbaka från bion nu. Hjälp vilken bra film det var. Robin Hood. Jag rekommenderar er verkligen att se den. Jag tyckte den var grym. Sen vandrade jag och min finaste hem genom Visby innerstad, det är underbart härligt att gå där på kvällen, idag kanske till och med extra vacker plus lite läskigt. Det var dissigt och man kunde känna doften av tjära när man vandrade genom de kusliga gränderna med kullerstenar. underbart. jag skall visa er en enormt läskigt bild i morgon som jag tog på vägen hem från bion.


Kommentarer
Postat av: matilda

jag köpte den på en marknad i helgen. tjugo kronor :)

2010-05-17 @ 07:19:01
URL: http://fashionbible.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0