Söndag = Slappardag.


hallå!!

Fy vad jag är trött efter gårdagen. Hamnade hos A på förfest, vilket var trevligt, men tills slut hamnade jag, julia & jenka på köksgolvet, i ja alla möjliga samtal. Trevligt var det alla fall och vi fick sällskap lite fram och tillbaka. Sen bar det av i världens regnväder till munken, där det blev dans och massa prat och även shots. mysigt. sen var det tänkt att vi skulle äta Mc chicken jr på Donken, men eftersom dom är dryga och bara serverar nattmenyer så fick vi inte köpa det. Så vi hamnade på Max istället, mycket godare. :) Men fy vad blöt man blev att gå hem, och inte nog med det så lyckades jag spilla coca-cola över hela lägenheten, så det första jag fick göra när jag vaknade var att skura alla golven, för jag hade inte varit så duktig på att torka upp det i nättras. HAHA. Nu skall jag och finaste äta pizza och softa framför tvn hela dagen.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0