Rädd & Olydig.


Jag är något irriterad & trött.
Jag kan absolut inte somna så jag hamnade här efter mer än 1 timmes vridande i sängen. Älsklingen dock somnade på en gång och nu ligger han där inne och snusar så fint. Jag själv försöker släppa alla mina tankar som snurrar i huvudet & bli trött så jag kan krypa ner i sängen igen. I morgon är en ganska lugn dag, vi skall pyssla lite lätt på dagen. Sen på kvällen firar vi min finaste här hemma, med lite vänner.
Förestenn måste jag berätta en sjukt knasig grej som jag bara trodde folk sa för att man skulle bli rädd och inte vara olydig. alla fall så var jag och älsklingen på systemet för att inhandla lite dricka, jag plockade på mig vin och cider och han lite öl plus tequila, sen när vi stod i kön så tänkte först älsklingen betala allt. Men eftersom jag är duktig så ville jag ju betala själv, så det hamnade en fin pinne mellan vår dricka. Sen började vi disskutera att han ju faktiskt var skyldig mig pengar, så då bestämde han sig för att ta allt ändån. Och när jag skulle gå om för att packa kassen så sa kassörskan att hon minsann ville se leg på båda två. Johan var förstås glad och sa glatt "älskling jag ser ung ut" och hade världens leende. Han är så söt ibland. Men det jag skulle komma till var att jag aldrig någonsin varit med om att de tagit leg på mer än personen som betalar.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0