Panik.

GOOOOOSH! här sitter jag med hjärtat i halsgroppen. Jag har sprungit runt över skolan som en dåre. Skulle skriva ut min inlämningsuppgift, så först visade det sig att jag inte hade tillräckligt med pengar. så då får jag springa till receptionen för att betala så det kan sätta in pengar, men de tar självklart bara kort! IDIOTISKT när jag står där med en 10 i handen! FAN vad onödigt liksom. Sen visar det alla fall att bläcket i skrivaren är slut så då får jag rusa till en annan datasal. :/ Men nu funkar det alla fall, så nu skall jag springa på lektion. HAHA!

Ha en bra dag darlings.

/a.


Kommentarer
Postat av: Mamajay

sv; okej, jaag datar lite =) och håller barnen sällskap också

2010-03-18 @ 10:33:00
URL: http://mamajay.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0