En sen måndag morgon.


God Morgon!
Jag sitter och tittar på efter tio. Usch nu har Malou en intervju med en man som blivit misstänkt att ha mörda sin fru. Nu har jag ju förstås bara hans bild av historien men usch vad sveriges lagsystem, polis och så vidare verkar idiotiskt. Men alla fall, nu är det återigen måndag, vilket innebär att det är dags att ägna dagarna åt viktiga saker som skolarbete. Så jag skall sätta mig och läsa mina artiklar och börja skriva på inlämningsuppgiften.

Min helg var för övrigt rolig och underbar. I lördags firades min pärla. Vi var här, skrattade, såg fotboll och ett ljudlöst melodifestivalen med dunkande ljud från stereon. Sen bar det av till krogen, där det blev dans på bordet. eller jaa, det var pärlan och S som gav sig upp för att jag bevisa sig "modiga". HAHA. ;) Det blev alla fal dans och shots och mycket skratt.

/a.


Kommentarer
Postat av: matilda

Oja xD

2010-03-08 @ 12:21:26
URL: http://qwentus.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0