äntligen.


GAH!
Nu är jag äntligen klar med min inlämningsuppgift. Nu skall bara älsklingen kontrollera att översättningen har skötts på rätt sätt. Men det känns inte som att det är några problem. Det har verkligen inte varit en lugn stund på hela dagen, jag gick upp halv tio och sedan dess har jag suttit klistrad framför datorn för att få den klar. Pappa var dock förbi en snabbis för att lämna lite grejer från IKEA, vi har fått en mörkläggande rullgardin, en konstig tvättkorg samt kastrullunderlägg (eller vad sjutton det heter) för att hålla värmen borta från bänkarna. Nu skall jag ställa mig och diska, sen är det dags att laga mat, ikväll blir det fläsk och potatis med gräddsås. Alltid lika gott.

/a.


Kommentarer
Postat av: Mamajay

sv; jo det är bra. vad görs da? fin bild på din headern =)

2010-03-17 @ 21:06:08
URL: http://mamajay.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0