R.I.P


Det är med tårar i ögonen och sorg i hjärtat jag måste meddela att min dator igår lämnade denna värld.  Bara sådär helt plötsligt så slutade den ta emot strömmen från sin enda livkälla. Jag och Johan försökte med lite CPR men han svarade knappt. Så nu ligger han där livlös på vårat vardagsrumsbord. Så nu är även mina älskade bilder borta. Jag hoppas att vi kanske kan lyckas starta min dator en sista gång så att jag kan lägga över alla bilder på en CD-skiva. Håll tummarna. Detta innebär tyvärr också att det kommer bli ont om nytagna bilder på bloggen, den enda chansen att de kommer dyka upp är under timmarna på jobbet, lite beroende på hur mycket jag har att göra på jobbet.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0