LYCKLIG.

Tjohooo!
Idag har jag varit och fikat med Julia och bara tagit det lugnt! Känner inte direkt att jag vill tillbringa så mycket tid framför datorn när man kan njuta av solen och umgås med vänner. Idag fick vi reda på hur det gick i Handelsrätten och jag fick VG. (vilket är det högsta betyg på en högskola). HAHA. Så jag är totalt överlyckligt och har hoppat runt här. :D Plus att jag firade det med att göra rent våra avlopp under diskhon, eftersom vi har haft stopp där. Men det hjälpte inte så jag får diska i badrummet tills vi får tag på kvartersvärden. BLÄ. Jag vill inte ens titta på diskhon längre jag blir galet arg. HAHA. Men VG, jag är galet GLAD!! :D 


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0