Då var min dag förstörd.

åh, jag är så irriterad just nu! Så jag måste skriva av mig lite. Som ni kanske vet så har vi skrivit en B-uppsats under andra delen av våren och mitt betyg blev då VG. Men idag fick jag mitt betyg på kursen, G ?? VAD FAN HÄNDE? Och då var jag tvungen att gå inte och läsa kursanvisningarna en extra gång och det står att det är uppsatsen som är tyngden i om man får G eller VG. och eftersom man inte kan få VG i någon annan uppgift så borde väl mitt bli ett VG? AHHH. Ursäkta men jag blir så himla irriterad och nu har jag skickat mail till honom och då kommer han inte att komma tillbaka på ett par veckor. skoj! & om det nu har blivit ett fel, vilket jag hoppas. Går det att ändra betyget i systemet? SÄKERT INTE! Kul att man har lagt ner massa energi på en uppgift och sen får man ändå inte in det i betyget. GREAT.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0