Politikernas festival är inledd.


Denna vecka befinner sig alla på Gotland. Alla fall de som är intresserade av politik. Det är nämligen Almedalsveckan på Gotland. Politikernas festival. Igår inledde Fredrik Reinfeldt och publiken var större än vanligt. Men nu nog om politik. Jag har nämligen haft en underbar helg. Solen har varit underbar och värmen skall vi inte ens tala om. UNDERBAR. Lördagens spenderades på stranden. & jag tog mitt första dopp. Dock inte frivilligt, då jag bara skulle tvätta av all sand på benen snubblade jag över en stor sten. Men det var faktiskt himla skönt. Kvällen spenderades tillsammans med filmerna Änglagård och godis. Igår var jag och Susan på The Studio och tog kort, helt klart en upplevelse i sig. Så det kommer upp några kort, så fort jag får igång min egen dator igen. :)


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0