Min morgon.

Äntligen har jag kommit hem. Det har vart fullfart hela dagen. Jag var upp redan klockan sju och la in två maskiner. Sen blev det lite springande fram och tillbaka. Mådde enormt illa så jag låg i sängen till tio. Sen hade jag panik, vid elva skulle jag ha möte i skolan. Så då var det bara att rusa ner till tvättstugan och ta upp tvätten. Sen fixa sig. Mötet gick fint och just nu håller vi på att planera Disneyklubben. Kommer alltså bli tema Disney. Sen var jag i bibblan och hämtade en bok och sedan dess har jag vandrat lite på stan för att kolla efter presenter till lillebror och Johan. Men det enda jag hittade var lite grejer till mig själv. Köpte dock bara det viktigaste, som pennor till skolan och en rengöringstvål som jag verkligen behöver. Det antar tål att tänkas på. Hittade ett par sjukt snygga leggins samt ett par skor på dinsko. Dessa här nere. Men dom var ju såklart slutsålda i st 42. och 41 satt åt lite för mycket. JÄKLAR VAD JAG HATAR MINA FÖTTER ALLTSÅ!! Dock fattar jag inte varför dom bara tar hem ett par i den storleken. Borde dom inte se att efterfrågan är hög? Eller är det bara två kvinnor i Visby som har 42 och hon alltid lyckas sno åt sig dem innan mig? Fy fan i såna fall!
Nej, nu skall jag dricka upp mitt jordgubbsthé.
Sen skall det fixas lite här hemma.
/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0