Äntligen.

PUST!
Nu har jag äntligen fått lite lugn i kroppen. Det har varit stress, stress hela dagen. Var upp redan vid sex i full fart. Började med Handelsrätt 8 - 12 och sen blev det intern redovisning 13 - 16. Ingen dålig dag. Sen rusade jag hem och sen har jag diskat och städat lite. Skulle ju egentligen hänt igår, men jag var för jäkla trött. Vilket jag är idag med. Funderar allvarligt på att gå och sova redan nu. Men njaa. Någon timme måste jag ju vänta. Skall nog se lite Gossip Girl och bara ta det lugnt. Johan och pojkarna har ju knyckt åt sig tvn, de skall spela FIFA hela kvällen och dricka öl, så jag skall hålla mig undan och bara mysa alldeles själv. Johan har även införskaffat mina favorit chips. :)


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0