LYXMAT.


Tjoooheeej!

Jag har suttit och kollat avsnitt 5 av Glamourama sen spanat in mina favorit bloggar. Nu skall jag hoppa i duschen, sen är det dags att beställa lite mat. Vi har fått en ny restaurang här i kvarteret, Oregano. Så den skall jag och finaste inviga idag. Johan skall köpa kebabrulle och jag skall testa någon pizza, lutar faktiskt åt en vegetarisk. Den verkar riktigt god. Förestenn måste jag ju bara säga att det är sjukt dåligt med jobb här på ön, har letat sommarjobb nu, även om jag förhoppningsvis redan har ett så är det smart att skicka ut lite andra också i fall att. Men inte finns det mycket, bara pizzabagare och diskare eller personlig assistent. Och jaa, det är inte riktigt något som jag känner för eller kan. haha. Nu ska jag dyka ner i menyn.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0