BRONS & SKRÄCK.


FY FAAN VAD HÄRLIGT! Anja Persson fick Brons i Slalomen. Det var hon verkligen värd. Otroligt stark är hon måste jag säga. Fantastiskt.

En annan sak som är sjukt äcklig som jag bara måste säga innan jag smitter till skolan.
Det är nämligen så att vi har en drömfångare i taket i sovrummet, men för några dagar sen flyttade jag den till fönstret i vardagsrummet och igår kväll när jag la mig i sängen så hängde den i taket igen så jag frågade Johan om han hägnt tillbaka den, men neej, det hade han inte, han trodde det var jag. och jag har absolut inget minne av att jag tagit ner den från vardagsrumsfönstret och hängt tillbaka den i taket.
Fattar ni hur sjukt svårt jag hade att sova igår då.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0