Skärtorsdagen.


Hallå hallå!

Nu har vår kurs i organisation börjat, den verkar tung men alla fall lite spännande. Måste börja läsa boken på en gång för vi har en dugga om två veckor och då skall allt sitta. Eller det måste sitta annars kommer jag missa min brors student, vilket jag inte vill. Annars lyckades jag smitta med mamma och pappa till willys nu när de var i stan, sjukt bra och nu har jag laddat upp med mat inför påskhelgen, dock vet jag inte riktigt vad jag skall laga ännu, men har nog allt hemma så det kommer nog gå fint. sen har jag oljat in vårat matsalsbord, så nu luktar det olja i hela lägenheten. BLÄ. Så jag skall smitta ner på stan, handla lite som jag glömt och som inte fanns på Willys. Sen blir det att möta älsklingen.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0