Min helg.

Vilken helg det varit. Jag har varit upptagen hela tiden känns det som. Hamnade i Slite i fredags där jag umgicks med min älskade mamma, vi gjorde muffins och laxpaj. Jag och Patrik hämtade mormor, sen firade vi pappas födelsedag. väldigt mysigt. Sen tog jag, min älskade syster och hennes boy en promenad runt slite i det underbara väder. Det blev endel prat blev det. Sen hamnade jag hemma i soffan och drack kaffe och åt muffins och tårta. MUMS! I lördags blev den städning av "mitt rum", plockade ur garderoben och min bokhylla lite. Skall sälja pärlan sen när jag fått gått igenom allt. Lite tråkigt eftersom den är en favorit, men jag har absolut ingenstans att ha den, så den får lämna mig efter många bra år tillsammans och så får jag hitta en annan bra möbel som jag kan dela några bra år med. Igår kväll blev det först MAX sen bio med älsk och Linus vi såg någon grekisk mytologi film, värsta tjejfilmen, tyckte jag då. HAHA. Stackarna. Idag skall vi städa och mysa, jag har även hunnit läsa igenom lite skolgrejer och börjat väldigt smått på min inviduella uppsats.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0