Ja & så var det där med tid.


Just nu känns det som man inte alls här tid för bloggandet! Väldigt tråkigt för varje dag tänker man minst en gång "det här måste jag verkligen skriva i bloggen" haha, ändå finns inte alltid tiden eller så glömmer man det totalt när man kommer hem. Kanske skulle vara bra med en lite mini bärbar dator som man kan ha med sig överallt. Idag har alla fall tiden gått åt skolarbete, som vanligt så här i början av en ny kurs. Just nu tittar jag alla fall på Förkväll, lite paus sådär. Men nu skall jag börja läsa min kursbok. Yippi! HAHA. Sen var Pierré här förut, med tårta och allt! SMARRIGT! :) & Johan fick lite sällskap, min stackars sjukling.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0