Godismonster.


Ojojoj, inget blogginlägg på hela dagen. Idag har det varit i skolan hela dagen, pust! Vi har skrivit på våran gruppuppgift, vilket har gått ganska bra. Sen blev det lektion om ledarskap och ja, jag var faktiskt lite smått irriterad när jag gick ifrån lektionen. Kändes verkligen som att han stod och pratade om att kvinnor inte skulle va chefer/ledare eftersom vi var så känsliga och ja, det kunde leda till alla möjliga konsekvenser. IDIOTISKT! Skall bli spännande att höra vad han har att säga i morgon. För övrigt är jag riktigt irriterad på all så kallad sjukpersonal och börjar fundera på hur de behandlar de gamla idag. Pratade med min mamma i över en timme idag om detta och nu är jag enormt förbannad. Men ja, inget jag orkar ta upp nu, mer än att jag är arg! Så nu skall jag sova.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0