En riktig slösa.

Hur kan man ens klara av att göra av med nästan 50 000 kr/mån på mat?
och hur lyckas man köpa kläder för ca 180 000 kr/mån?

Jag har faktiskt ingen aning om hur Anna Anka lyckas göra av med dessa kopiösa mängder av pengar på en månad. Visst hon handlar antagligen mycket märkeskläder, men herregud. Lite för överdrivet kanske. Tänk om hon skulle sänka lite av pengarna till någon som faktiskt behöver dem. Jag såg förstås också att hon ibland var duktig och skänkte pengar till välgörenhet men 3 500 kr? Seriöst???! Du lever högt över vad en vanlig människa ens tjänar per år varje månad och du lyckas bara skänka 3500 kr? Skulle jag varit du skulle jag aldrig ha handlat kläder för 180 000 kr i månaden, kanske de två första månaderna men sen skulle jag helt klart tröttna. Eller varför inte göra ett smart drag som att spara lite av de pengar du nu har, för med den inkomsten du har nu på ca 180 000 kr klarar du dig inte långt efter skiljsmässan om du fortsätter med dessa utgifter.
Kanske kommer vi att få se Anna Anka bli uppläxad av Charlie & Mattias i Lyxfällan om något år!

(artikeln hittar ni på världens mest "pålitliga" källa aftobladet)

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0