Ojoj...

Utan för fönstret snöar det. Vackert eller hur!
Har ni sett?

Det är ju världens bästa väder idag. Det snöar ännu mer vilket är ett bra tecken inför jul. I just love it! Har vi tur så blir det äntligen en vit jul. Dock skall jag nog köra bil för första gången i snö på jag vet inte hur länge, men det skall nog gå fin fint. Har ju sällskap av finaste så det är nog lungt :) Här hemma händer inte så mycket jag har fått min ur söjta ny almanacka, skit bra och precis som jag vill att en almanacka skall vara, helt klart värt pengarna med andra ord. Ni kan också skaffa en det är bara att klicka här så kommer ni till sidan.

Alla fall jag skall skriva min opponering idag, vet dock inte vad jag skall skriva så det kommer antagligen att ta ett tag. Sen blir det städning idag igen, det är mycket att göra tills jul.

/ace.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0