Enligt okända källor är hockeyspelare bra på ishockey.


"Måndagsmorgon. Vaknar pigg. Har gått på tunnelbanan och när vi kör från Hallonbergen känner jag doften av solkräm, cocos. Åh, vad jag längtar till värmen. Tänk två veckor med bara sol. Hade varit mycket bättre än detta regniga och mörka Sverige. Nästa flyg? JATACK!"


Ja, ännu en bra helg har passerat. Jag minns knappt vad jag gjorde i fredags, men somnade tidigt gjorde jag. Lördagens spenderades mesta dels i en bil med trevligt sällskap, vi hamnade alla fall i Haningen tillslut för att kolla på när Jesper skulle spela Ishockey, dock hade han ont i halsen så han spelade inte, vilket var lite tråkigt. Men hockey är alltid skoj, även om det var väldigt mycket "kramande" på isen. Fick säga ett snabbt hej till lillebror också. Lördagskvällen bjöd på god middag; potatisgratäng och fläskfile fylld med ädelost. Smaskens. Och så avslutades hela lördagen med en tur på stan, trevligt trevligt. Söndagen var nog den mysigaste dagen på länge och spenderades i sängen med en film och pizza.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0