En helg värd att minnas - Nyårshelgen 2011.

För en vecka sen var det nyårsafton och jag skrev att jag var påväg någonstans och lovade att uppdatera er under resan. Tyvärr blev det inte så, då jag var fullt upptagen med att umgås. :) Alla fall. En av mina julklappar i år, var en weekend i fjällen över nyår. Från världens bästa pojk. :) Jag som aldrig åkt skidor. Men jag kunde alla fall stå på skidorna och ta mig ned för backarna sista dagen, så jag måste säga att jag är imponerad av mig själv. Nyårsafton var toppen och kunde inte ha spenderats på ett bättre sätt. Med någon man tycker om. <3


Kommentarer
Postat av: Jenka

Åhhhh vad stilig du var i backen, hjärtat!! Ser riktigt gott ut med maten. det har han gjort bra! Men han behöver inte göra mer än att vara snäll mot dig så är han ändå godkänd. ;)

2012-01-06 @ 16:03:52

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0