Good girl, going bad.

Tudeloo. Vad händer? :) Ja ni, idag är det Onsdag, halva veckan har gått, YIPPI! :) & kan ni tänka er att jag inte är trött idag, trots att jag somnade någonstans runt fyra i nättras. Blev lite sovmorgon och typ 100 koppar kaffe dock.. Men det räknas inte riktigt :P Jag skulle nog dock göra om det, igen. Det ni!! Ja, nej. Nu har jag slutat som ni kanske förstår.. & jag tänkte avsluta med mitt härliga mobil mini blogginlägg, ni vet dem jag inte kan skicka från mobilen, men ändå måste skriva ner för att skriva in här. :P HERE WE GO!!!

"Hittade min gamla musik från gymnasiet igår, la in den på mobilen utan att tänka mig för egentligen, och så kom min en gammal klassisk favoritlista på påväg till jobbet, "Så minns jag 2006". Allt jag har att säga till er är: Snook, Volvo 745, Borttappade skor, Bandspelare istället för cd-spelare, Valleviken, 1 kr och simglasägon. & det talar nog för hösten 2006 mest, but I love it! Ja, ibland är det härligt att minnas tillbaka till den galna tiden. I was a good girl, going bad."



Kommentarer
Postat av: jenka

hahaha härligt, inte alls en miljon minnen som flammade upp!!!

2011-10-26 @ 19:41:12

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0