Min vecka.


God Middag!
Det var ett tag sen jag var här nu, det har varit väldigt mycket nu. I tisdags var jag på stan med Jenka & Julia hela dagen, det var så underbart väder, så vi gick runt och kollade i affärer. Sen mötte vi Susan och begav oss till glassbaren för att avnjuta deras underbara glass i sommarvärmen. I onsdag hamnade jag & Julia på inspelningen av "Kommisarien och Havet" och agerade statiser, vilket var väldigt roligt och något som jag tycker att alla borde tacka Ja till om de får en förfrågade. När jag kom hem var jag helt slut, så jag och älsklingen bara slappade. Igår hade jag och älsklingen städdag och det behövdes verkligen. Sen blev det myspys och rebenspjäll till mat. MUMS. Plus att våra Heros avsnitt är slut igen, så nu måste vi åka bort till Linus och få flera. Nu är det alla fall fredag, äntligen! Jag började morgonen med en morgonpromenad och gick förbi affären på vägen hem och köpte lite gott till ikväll. Det blev inget godis, bara lite vindruvor och honungsmelon. MUMS :) Jag skall ha en Amanda kväll, båda killarna är borta så det skall bli skönt.

/a.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0