Something New.


Åh, jag köpte kanske Sveriges sötaste skjorta härrom dan.. Så den fick följa med mig hem för att stilla mitt shoppingsug..
99 kr är ju inte heller något att klaga på, eller vad säger ni?

Idag är det som hela denna vecka, underbart vårväder. Trots att jag vaknade och kände mig precis lika trött som när jag somnade igår, så blir man ändå lite piggare av vädret. Det var ju inte heller min turmorgon om man säger så.. Jag började med att tappa min mascara på min tröja, som fick massor med svarta fläckar. Vid frukosten lyckades jag hälla yoghurt över mina byxor och strumpor.. I tid till bussen kom jag ändå, dock så var ju den försenad istället så där fick jag stå i kylan och vänta.. Jag hoppas min otur har vänt nu, för jag måste plugga hela kvällen och göra klart min inlämningsuppgift innan min kära mor och far kommer till Stockholm i helgen..


Kommentarer
Postat av: johanna

men åh, den var ju superfin! den har jag helt missat. superpris med!

2012-03-17 @ 20:41:06
URL: http://mixband.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0