In my dreams you are mine.

Klämmer tummen i toalettdörren. Härlig start på arbetsveckan! Tur att man är gjord av stål. :P Nu är det dags att återuppta träningen också, efter en veckas paus. Ska bli skönt faktiskt, tänkte börja köra lite extra på crosstrainern också, får se hur det går med mitt flås. :P Men utmaningar är ju alltid bra, alla fall för mig! LOVE IT!


Helgen då?! Ja, den har trots allt varit underbar och lugn. I fredags begav vi oss ut till Ekerö för att äta middag med Mickes kompisar. Taco blev det. super gott och trevligt :) Sen körde jag hem också, första gången i storstan.. Galet. Jag lyckades också fickparkera i uppförsbacke (!!!) efter mycket vägledning från Micke och lite ångest och panik från mig.. haha.. men det gick bra till slut.. :) Lördagen och Söndagen blev lugn, min pärla har varit sjuk, så vi har spenderat hela dagarna i soffan och kollat på film.. super skönt faktiskt, efter några hektiska helger..


Nu kommer en väska att sukta efter, alla fall för mig :) en perfekt arbetsväska.
Acne Arden Nylon SS12.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0