Andra halvan av året 2011 kommer här ... :)

JULI

Årets bästa månad. Vet ni varför? För det är min födelsedag!! Den fick bli Pinkparty detta år. Sen fick jag mitt examensbevis.. LYCKA! Jag fick ärva min 14 åriga lillebrors skor. Sen åkte vi på den årliga Lammfesten på Hallshuk. Jag och Marieh hade världens mysigaste kväll på stan. Jag var i Slite och umgicks med lillebror och åt tacos i sommarsolen. Marieh och jag hade grillkväll på mammas och pappas terass.









AUGUSTI
Månaden när allt händer. :P Ne, men kanske de största förändringarna detta år. Jag fick mitt jobb, vilket senare också innebar flytten till Stockholm. Det blev en kryssnig med familjen till Åbo. & Sen var det ju också Slite Marknad.


SEPTEMBER
Börjar med ytterligare en resa till Stockholm & den 11 september satte jag mig på Gotlands båten och började min resa. 12 september steg jag in på mitt första jobb och uppdrag. Det blev en tjejkväll med fina Marieh. <3 Men detta är också månaden när mitt liv tog en enorm vändning, till något så underbart.

OKTOBER

En ny lägenhet. En flytt. Ett möte som förändrade livet. Vad mer behöver jag säga?

NOVEMBER

Jag åkte hem till Gotland. För GGN. Jag lärde mig göra "riktig" köttfärssås. Jag och Marieh hade mysig tjejmiddag, med världens godaste lasange. Myste. Tittade på Ishockey. Tacokvällar. Min första riktiga utgång i Stockholm & sist men absolut bäst, 23 November. <3

DECEMBER

En omtumlande men bra månad. Ett nytt uppdrag. Julfest med jobbet. Julbio, Simon och ekarna. Julafton. Juldagen <3 Skidor. Nyårsafton. Ett år som avslutas med kärlek.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0