2011 - Första halvan.

Året har varit både underbart och dramatiskt. Ett händelserikt år helt enkelt. Så vad har hänt då? Jag ger er här del ett av mitt 2011, läs och njut...


JANUARI 
Året började med att jag startade sista terminen på min utbildning och samtidigt längtade jag rejält till vår resa i mars och ett antal dreamluggage spred på min blogg. Jag började träna Zumba och Yoga, det gick väl sådär. :P Jag åt årets första semla.. ööh?! Årets första tenta utfördes, som resulterade i ett VG i Juridik för småföretagare och jag minns fortfarande min lycka eftersom jag hade 99 % rätt.




FEBRUARI
Var månaden fylld av pluggande, jobb och mängder av kaffe. Jag gjorde inspirationstavlor och bakade mumsigt bröd. Jag började packa inför resan.






MARS
Då bar det äntligen av, 14 dagar i Thailand







APRIL
Månaden där det togs beslut om framtiden och månadens spenderades med endel fester, bland annat Tequila Hockey. Ja, sen passade också jag och Susan att kolla på kronprinsessan när hon besökte Visby. Jag köpte mitt första Acne plagg. Jag gillade för första gången det året. Den första sommarvärmen kom till Gotland.



MAJ

Lillebror fyllde år. Jag bytte frisyr och hårfärg. Vi åkte ut och grillade med engångsgrill för första gången och körde också vårens/sommarens första grillfest. Jag och Susan spenderade också timmar i solen medan vi jobbade på uppsatsen. Underbart.
 



JUNI
Börjar med examens fest. En inlämnad uppsats. UNDERBART! Sen hade jag en veckas semester. :) Detta blev en månad fylld av grillningar, jag älskar verkligen Gotland på sommaren. Jag fick mitt diplom från Civilekonomerna. :) Åt årets första glass på glassmagasinet. & sen kom midsommar, en helt galen midsommar.














Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0