du gör min dag.

Hallå kära läsare. Hur har ni det i kylan? Jag måste säga att jag känner mig som världens sämsta som inte skrivit på ett tag. Men det händer graj nu förstår ni.. Det är både jobb och plugg som gäller och när man väl har lite tid över för annat, så går den tiden till världens finaste. <3 Förra helgen var vi också på Gotland för att fira lite födelsedagar. Det hans med en hel del ändå. Det blev en stund i Slite för att fira lillebror som fyllt moppe, äta lite lunch, prata och fika.. Sen blev det middag i Vibble och även en utgång med underbara Susan. :) Var ju år sen vi sågs sist, nej, kanske inte ett år, men ett halft alla fall.. :P På söndagen blev det ännu en födelsedagsfika. Sen var det också en annan fin dag i söndags, jag och älsklingen firade nämligen 3 månader tillsammans, vilket vi egentligen inte visste fören vi satte oss på båten den kvällen och började diskutera när vi egentligen träffades. Så det kan gå.. :) <3

Men nu är det alla fall helg igen, dagarna rusar iväg. :) Ikväll skall jag och älsklingen åka en sväng och imorgon blir det Mat & Bowling tillsammans med fina Marieh och så Jocke såklart.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0