Min vecka.


Hallå. Amanda vilse i storstan har hittat hit. :P Ja, anledningen till ett väldigt litet bloggande är att jag har fått ett jobb och jobbar för fullt, vilket också betyder tidiga mornar, väldigt tidigar mornar. Klockan fem stiger jag upp. Men det går faktiskt riktigt bra. Jag har försökt bloggat från mobilen, men eftersom det inte funkar så skall ni få två småbloggar från min första vecka i storstan.

"Sitter vid busshållplatsen och väntar. Fryser benen av mig och har precis insett att jag snart behöver sätta på mig långkalsonger. Ja, så i morgon kommer jag börja använda vantar, måste ju börja lite långsamt känner jag. Det är ju trots allt bara september. Man ska väl inte behöva gå i DUNJACKA än?!"
13 sep 2011

"Jag har seriöst gått vilse i Häggvik idag!! Jag satt på bussen påväg från jobbet och pratade med Jenka i telefon. När jag gick av insåg jag att jag gått av en station förtidigt och började traska. Ja, sen avvek gångvägen ifrån vägen och plötsligt visste jag inte var jag var. Men nu har jag alla fall hittat till pengelstationen! SKÖNT!!"
15 sep 2011

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0