Something Pink.

Jag har en ny rosa skönhet i min hand, som vibrerar ibland. Och ni som nu får för er något äckligt får tänka om.. Det är nämligen en söt rosa HTC som har inhandlats.. :P Usch.. Nej hörreni.. Ni kanske undrar vad jag håller på med.. Helt ärligt har jag ingen aning.. Jag jobbar och står i, är helt död på kvällarna. Men lyckas ändå göra saker, som att somna på bion :P Nja, inte somna kanske, bara blunda lite. haha.. Nej, men jag lovar att bättra mig på bloggande fronten. Så idag tänkte jag bara säga att JAG MÅR TOPPEN! Och snart kommer kanske lite bilder på min lägenhet, för de som är lite nyfikna..


Kommentarer
Postat av: Lorena

rosa är fint!=)

2011-10-21 @ 15:08:09
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0