Hälsofreak?


Ja, så då har Jenka och jag kom fram till att vi måste få ett hälsosammare liv (Jag hoppas att du minns detta nu darling! ;) och inte ångrar dig, fast jag har ju koll och vet att du redan tjuvbörjat :P ) & ska därför uppdatera varandra under resan! Känns ganska bra faktiskt, även om jag just nu har världens förskylning i kroppen och egentligen har lust att ligga hemma i sängen hela dagen och beställa snabbmat till dörren. Men det är väl okej att ha såna dagar så länge man inte genomför dem?
Ja, och inte nog med det så var jag på en stressföreläsning igår, väldigt intressant måste jag säga. och ganska sjukt att hon kunde dra så mycket tillbaka till maten vi äter ändå och hur viktig träning är, i rätt mängd då såklart. Så nu ska det sluta stressas och äta rätt!
TUMMEN UPP FÖR DET?!

Jag måste också meddela att idag är en jävligt bra dag!
puusss pussss!


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0