I don't want to go.

Min helg har varit underbar, med några underliga inslag. I morse när jag vaknade önskade jag att det forfarande var söndag. Men icke. Sängen var kall, klockan ringde inte och en förskylning hade tagit över min kropp. Måndag! och en halvt jobbig start på veckan, men jag är glad ändå. :)

I fredags slutade jag tidigare. Kvällen ägnades åt en promenad genom Stockholm och en middag på centralen. Promenaden hem innehöll lite vatten, som föll från en våning längre upp och resulterade i en lite blöt Amanda som fick en skrattattack. Kvällen slutade på soffan, sovandes med gott sällskap.
Lördagen började med en mysig frukost. En trip till sjöliden för att fira faster som fyllde år och busa med småkusinerna. Sen hem, bli bjuden på supergod mat och titta på Så mycket bättre.
Söndagen spenderades i Nacka Forum och på en motorväg vilse, påväg mot Heron City. En middag på Pizza Hut. Och avslutades hemma i soffan, med Gustafsson 3 tr och en kladdkaka + väldigt bra sällskap.
En toppen helg helt enkelt.

Nu är jag påväg hem, ska krypa ner i sängen och kurera mig!





Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0