Visby i mitt hjära.

Hallå i nattens hetta. Här är jag igen. På balkongen och njuter av ett tyst Visby. Man kan ännu höra ljudet från studentvisslorna och fåglarna verkar ha flytt staden efter en helg som för många betyder lycka. En helg som endel kommer minnas hela deras liv, andra har hittat en ny bekantskap som kanske gör deras liv bra, medan någon haft en dålig helg.. Jaa, jag tror inte jag behöver fortsätta... Min helg har varit på topp och det är faktiskt lite synd att den är över. Men jag skall fortsätta njuta av sommaren och nattens lugn. Visby är underbart på kvällen och luften känns alltid fri! Det är ett tecken på att det här kommer bli en sommar att minnas..

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Håller med dig, Visby ÄR underbart.



/ en annan gotlänning

2011-06-16 @ 17:10:57
URL: http://ninaruthstrom.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Dina tankar:

Trackback
RSS 2.0